Account
- Wachtwoord reset werkt niet / ik ontvang geen e-mail na wachtwoord reset
- UP Club card verwijderen
- Ik wil graag mijn UP Club account volledig verwijderen. Hoe doe ik dit?
- Ik ben mijn digitale pas kwijt? Hoe voeg ik deze opnieuw toe?
- Het lukt niet om de digitale UP Club pas toe te voegen aan mijn Wallet of Google Pay. Hoe doe ik dat?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor de UP Club. Waar kan ik deze opvragen?
- Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen van de UP Club?
- Waar kan ik mijn gegevens van de UP Club wijzigen?
- Ik heb geen e-mail ontvangen voor de inloggegevens van de UP Club Business
- Ik ben mijn gebruikersnaam van UP Club Business vergeten
- Ik ben wachtwoord vergeten van UP Club Business
- Waar kan ik mijn UP Club spaarpunten zien?
- Kan ik mijn waspas op alle locaties gebruiken?
- Ik ben verhuisd en kom niet meer. Ik wil mijn Indoor Carwash waspas tegoed terug. Wat nu?
- Mijn waspas is gestolen en mijn saldo is gebruikt. Wat nu?
- Ik ben mijn waspas kwijt. Wat nu?
- Ik ben mijn kortingspas vergeten aan de kassa. Wat nu?
- Hoe kan ik thuis het saldo op de waspas opwaarderen?
- Ik heb bij de kassa te weinig saldo op mijn waspas. Wat nu?
- Hoe zet ik saldo op mijn waspas?
- Kan ik mijn oude Indoor Carwash waspas nog gebruiken in de nieuwe UP Carwash vestiging?
- Hoeveel korting krijg ik met een UP Club lidmaatschap
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor Mijn Waspas.