Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van Indoor Carwash Helpcenter
  • Een aanvraag indienen
  • Aanmelden
  • Aanmelden
  • Een aanvraag indienen
  1. Indoor Carwash
  2. UP Club (Business)
  3. Account

Account

  • Wachtwoord reset werkt niet / ik ontvang geen e-mail na wachtwoord reset
  • UP Club card verwijderen
  • Ik wil graag mijn UP Club account volledig verwijderen. Hoe doe ik dit?
  • Ik ben mijn digitale pas kwijt? Hoe voeg ik deze opnieuw toe?
  • Het lukt niet om de digitale UP Club pas toe te voegen aan mijn Wallet of Google Pay. Hoe doe ik dat?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor de UP Club. Waar kan ik deze opvragen?
  • Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen van de UP Club?
  • Waar kan ik mijn gegevens van de UP Club wijzigen?
  • Ik heb geen e-mail ontvangen voor de inloggegevens van de UP Club Business
  • Ik ben mijn gebruikersnaam van UP Club Business vergeten
  • Ik ben wachtwoord vergeten van UP Club Business
  • Waar kan ik mijn UP Club spaarpunten zien?
  • Kan ik mijn waspas op alle locaties gebruiken?
  • Ik ben verhuisd en kom niet meer. Ik wil mijn Indoor Carwash waspas tegoed terug. Wat nu?
  • Mijn waspas is gestolen en mijn saldo is gebruikt. Wat nu?
  • Ik ben mijn waspas kwijt. Wat nu?
  • Ik ben mijn kortingspas vergeten aan de kassa. Wat nu?
  • Hoe kan ik thuis het saldo op de waspas opwaarderen?
  • Ik heb bij de kassa te weinig saldo op mijn waspas. Wat nu?
  • Hoe zet ik saldo op mijn waspas?
  • Kan ik mijn oude Indoor Carwash waspas nog gebruiken in de nieuwe UP Carwash vestiging?
  • Hoeveel korting krijg ik met een UP Club lidmaatschap
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor Mijn Waspas.
Indoor Carwash